4 dagar

Jag har börjat kolla över min packning, vad jag ska ha med mig, vad jag inte ska ha med mig. Vad behöver man när man ska vara borta nästan ett år? Det är skitsvårt. Jag ska i alla fall inte ha med mig allting nu eftersom att jag kommer tillbaka några gånger i höst så jag tar allt i omgångar. Tur är det annars hade jag inte fått med mig allt..

Det börjar kännas lite nu, att jag ska åka. Avskeden börjar tas och det känns, det är ganska jobbigt. Men det jobbigaste är inte taget ännu, jag vet inte när det blir heller eller om det blir. Något blir det.

Nu ropar mamma, hon bakar bullar!


Kommentarer
Postat av: Kajsa.

ha det så bra, jag kommer sakna dig otroligt!



kram, Kusin. <3

2011-08-08 @ 16:28:59

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0