Dag 3

Idag är det söndag och barnens sista dag på sommarlovet, imorgon börjar dem skolan. Idag har vi lite finare väder här i Nieuwkoop vilket är skönt. Jesper ska iväg på kalas medans jag och övriga familjen ska ut en sväng med deras båt som dem har i en sjö här i närheten. Ska bli roligt att komma ut och se mig om lite!

Planerar en tripp till Amsterdam om några veckor när jag kommit in lite mer i allt annat. Det ska bli kul att se den staden och vad den har att erbjuda. Innan dess ska vi fixa ett rabattkort på buss och tåg så att det blir billigare för mig att åka runt här i Holland.

Det var allt för nu, jag lovar att det kommer lite bilder senare!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0