Det här har hänt idag.

Nu har barnen lagt sig och jag ska strax duscha. Idag har vi gjort mycket skoj, spelat spel, pusslat och haft skattjakt i det fina vädret. När jag vaknade var det ganska mulet, men på eftermiddan sprack det upp och blev jättefint så vi kunde vara ute ganska länge Lucas, Elin och Jag!

Imorgon är det onsdag och barnen slutar redan klockan 12. Klockan 10 ska jag följa med Vincent till skolan då Lucas har fyllt år på sommarlovet och ska bjuda sina klasskamrater på glass. Tydligen var det en väldigt stor sak här i Holland när man gjorde det, barnen sjöng massa låtar på olika språk och det verkar vara en helmysig stund. Det ska bli roligt att se! :)

Nu ska jag säga gonatt till barnen och sen duscha och sova jag med. Natti Natti!


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0