Fredag!

Idag är det fredag och jag är ledig. Vaknade strax efter 9 av världens åsksmäll och regn. Nu har det dock lungat ner sig och ser faktiskt mycket ljusare ut.

Dagens planer är faktiskt lite lösa. Lukas ska ha kalas för sina vänner och då ska dem åka till Alphen till ett "lek-land" där man kan göra lite olika saker. Jag kanske åker med dit, vi får se. Senare i eftermiddag ska jag i alla fall ut och springa med Jesper, han köpte nya löpskor igår så dem ska provas! Han ska nämligen springa något lopp nästa helg så han ska träna lite inför det.

Imorgon ska jag i alla fall åka med Natalia till Alphen, då ska det nog handlas lite kläder :) jag känner att jag har alldeles för lite kläder med mig! Tur att jag snart ska åka hem och hämta mer kläder.

Tänkte precis skriva att det ska bli skönt att träffa mamma och pappa igen, men mamma har börjat plugga då och bor i Tranås och pappa jobbar helg, sucks for me. Hade nog inte hunnit träffa dem så mycket i alla fall, med tanke på att jag åker hem för att jobba på våra tävlingar. Brukar inte hinna så mycket annat då!


Idre 2010


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0