Lördag

Det har varit en märklig dag idag. När jag vaknade imorse sken solen in genom mitt fönster. Ju längre dagen gick desto gråare blev det och så småningom om började regnet att droppa, eller snarare vräka ner. Framåt eftermiddagen/kvällen sprack det upp igen och det blev en fin kväll så jag bestämde mig för att ta en promenad eftersom att jag varit inne nästan hela dagen. Nu under kvällen har jag legat i soffan och tittat ut på himlen som lystes upp av blixtar. Nu öser regnet ner igen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna till regnet som slår mot taket, jag har kommit fram till att regn trots allt är ganska mysigt. Önskar dock, att jag hade någon hos mig. Jag saknar mina vänner.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0