Tisdag

Gomorron!
Har ganska precis kommit hem från att ha lämnat ev Jesper, Elin och Lucas på skolan. Morgonen fungerar bra och jag börja komma in mer i morgonrutinerna. Dock är det ganska skönt att Vincent och Ulrika är hemma på morgonen så jag inte behöver vara själv. Kvart i tolv är nästa tid jag ska vara på skolan.

Fram tills dess ska jag hålla lite koll på kvalet i Sprint-VM i orientering för att se hur det går för de svenska deltagarna. I eftermiddag tänkte jag försöka kolla på finalen på svt-play om det inte är annat som måste göras. Ska ta mig en sväng ner på byn någon dag också och inhandla lite saker som kalender, holländskt sim-kort m.m.


Så här ser det ut utanför huset jag bor i. Ganska ovanligt för att vara Holland. Finns för det mesta bara hus i detta tätbefolkade land.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0