Torsdag!

Idag är det torsdag och det betyder full dag för barnen. Idag var också första gången som jag var ensam vid lunch, och det gick bra! Dock hände en olycka när vi skulle cykla tillbaka till skolan. Lucas har precis lärt sig cykla utan stödhjul och det går lite vingligt ibland. Idag gick det så vingligt att han föll omkull. Det gick bra, men han blev lite rädd så jag fick sätta honom i barnstolen på cykeln jag har och lämna hans cykel för att sedan ta med den hem.

När jag kom hem efter att ha lämnat dem, plockade jag ur diskmaskin och gick sedan upp på mitt rum för att kolla lite saker. Hittade lilla Leo i min säng där han också var när jag lämnade huset. Dock hade han förflyttat sig och låg under täcket så bara framtassarna och huvudet syntes. Urgullig! Nu är han här bredvid mig och leker med allt han kan hitta som är spännande!

Snart ska jag hämta barnen igen. Denna dag har gått fort. Det är förövrigt sista dagen jag jobbar denna vecka. Jag är nämligen ledig på fredagar! Ska bli skönt att sova ut lite imorn.

Bilder på Leo under täcket!



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0