3 veckor

Idag är det 3 veckor kvar tills jag åker hem för att fira jul med min underbara familj och släkt. Det är 3 veckor och 2 dagar kvar tills julafton och jag känner ärligt talat ingen julkänsla alls. Det kommer väl inte komma förrän jag kommer hem till Sverige och allt ska fixad med granar å pyntningar å julklappar som ska slås in. Gud vad jag längtar!

Dock måste man ju köpa julklappar först, men jag känner mig ganska klar på vad jag ska köpa till alla så det känns bra.

När jag åker hem om 3 veckor är det för att vara hemma i två veckor och det ska bli så härligt. Visst, jag har redan varit hemma tre gånger sen jag flyttade hit. Men två av gångerna kändes det knappt som jag var hemma eftersom jag hade fullt upp och hann inte med särskilt mycket.

Jag vet inte vad jag ska göra denna gång jag kommer hem, har inget särskilt planerat. Ska försöka träffa så många människor som möjligt och ge dem lite av min tid. Jag vet heller inte hur jag ska fira nyår, jag har en känsla av att jag faktiskt bara vill fira med familjen i år. Tror nog att det kommer att bli så.

Idag bjuder jag barnen på fattiga riddare till lunch!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0