5 December

Skrev nyss ett långt inlägg om dagen, men allt försvann.. Baah.
Kortfattat, riktiga sinterklaas firas idag, barnen slutade därför tidigare och hade massa skoj i skolan och fick prestern och godis. Dem hade besök av både Sinterklaas och hans Pietar. Pietarna hade en show för barnen där dem bl.a jonglerade och gjorde annat skoj. När jag kom till skolan och skulle hämta barnen sprang alla Pietar runt och bjöd småsyskonen på godis! 

Idag har jag promenerat. Skulle ju egentligen har sprungit igår, men hade som sagt ont i huvudet hela dagen så jag valde att inte träna. Har haft ont i huvudet också idag, så därför blev det promenad och inte löpning. I alla fall nånting.

Nu kommer bild på Pietarna. 




.....oj, de blev visst längre än jag trodde

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0