Jag längtar till julen!

Har suttit och filat lite på mina julrim, får till dem bättre och bättre för varje gång som jag kollar igenom dem. Dock tror jag att dem fortfarande inte är helt kompletta, tur jag har några dagar till på mig! Längtar tills jag får läsa upp dem för min underbara släkt. 

Imorgon är det måndag och Jespers klass ska ha den årliga jumusikalen på deras skola. Jag ska hjälpa till på morgonen och kvällen med sminkning av barnen så de blir nog ingen språkkurs imorgon.

Det bästa är, att när måndagen har gått så brukar veckan rulla på snabbare och snabbare. Eftersom jag åker härifrån redan på torsdag morgon så blir det en kort vecka som jag hoppas går fort fort fort! Jag vill hem, till mamma och pappa, till snön och till julstöket. 

Slänger upp en bild på snön och Johanna från när vi var i Kopparberg med klassen. Det var en härlig resa som innhöll allt från skidåkning till lek i snön till bergsbestigning. Berget  som jag och Johanna besteg då, med väldigt lustig teknik, ni anar inte! Nästan som Kebnekaise. Nästan. 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var nog jobbigare än att bestiga kebnekaise i alla fall.

2011-12-19 @ 10:30:53

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0