Ljuva söndag

Å ljuva söndag kan du inte göra dagen ännu värre och ge mig ont i magen också? 

Jag har haft en dålig dag. Igen. Gårdagen var helt underbart härlig. Hur mysig som helst. Dock vaknade jag inatt och hade ont i magen och huvudet. Vred och vände några timmar tills jag återigen kunde somna. När jag vaknade kändes allt bra och tänkte att det skulle bli en bra dag full med skidor och träning.

Skidor blev det, har även hunnit med att pussla lite mellan varven. Däremellan har jag bara legat i soffan. Jag har haft ont i huvudet nästan hela dagen. Konstant. Det blev ingen träning. 

Nu ska jag försöka komma med lite gladare inlägg framöver. Hoppas jag. På lördag tänker jag i alla fall åka till Amsterdam och börja handla julklappar. Så det så.

Over and out.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0