Onsdag

Veckorna bara springer iväg. Imorgon är det torsdag igen och sista dagen att jobba för min del. Nästa vecka på torsdag är jag hemma i Skinnsberg den här tiden och har varit några timmar. Lovely!

Idag har varit en bra dag. När barnen kom hem åt vi våfflor och sedan cyklade vi iväg till Oma. Barnen skulle hjälpa henne med juldekorationer och så blev det lite pyssel. 

När vi kom hem lagade jag mat efter en stund, makaroner med en sås med skinka och paprika. Vid maten sa Vincent åt mig att äta mer eftersom jag skulle ut och springa 9 km "det har jag bestämt sa han". Så det var bara att äta mer och sedan byta om för att springa lite. 

I början av mitt pass hörde jag massor med sirener men jag tänkte inte mer på det förrän jag hade avverkat 6 km. Då såg jag nämligen massor med blåljus, ambulanser, poliser, brandbil. När jag sprang förbi "olycksplatsen" såg jag att brandmännen höll på och "dragga" i vattnet. Ryktet säger att någon ramlat i vattnet. Gissar att jag får veta hela historien imorgon.



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0