5 veckor kvar

Jag beräknar att åka ner till Holland den 12 augusti, det betyder att det idag är 5 veckor kvar tills jag lämnar Sverige, lämna mitt liv här för att få uppleva något helt annat än vad jag gjort tidigare. Det känns faktiskt bra att ta klivet, att göra något annat,att göra något nytt.

Familjen jag ska bo hos har anor från Sverige, då mamman är svensk och faktiskt har bott i Västerås tills det att hon var tio år. Faktum är att dem befinner sig i Sverige just nu, och nästa helg på lördagen ska dem åka till Orsa och kommer att passera i Skinnskatteberg för att träffa mig. Det ska bli jätteroligt och trevligt att träffa hela familjen och lära känna dem lite innan jag åker ner för att bo med dem i nästan ett år.



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0