Besök!

Idag hade jag besök av Ulrika, Vincent, Jesper, Elin och lilla Lukas. Den sistnämnda var det mycket enerig i vill jag säga, men det gillas! Hur som haver så var det väldigt trevligt att träffa familjen och var jag inte säker förut så är jag verkligen det nu. Det ska bli hur kul och spännande som helst att flytta till Holland.

Angående semestern utomlands jag pratade om igår så bokade jag och min vän Anna en resa till Aten idag. Kanske inte det man väljer först när man ska åka iväg, men det passade oss bäst för tillfället. Ska bli skönt att bara komma iväg och göra något annat innan jag sedan lämnar Sverige igen, men då för ett längre tag.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0