Imorgon

Imorgon kommer som sagt familjen jag ska bo hos i Holland. Har haft lite mail- och smskontakt med Ulrika och dem dyker upp här i Skinnsberg vid lunchtid för lite fika och prat om det som komma skall. Sedan beger dem sig mot Orsa och fortsätter sin semester här i Svergige. Jag själv har planer på lite semester utomlands med världen bästa Anna, dvs om vi hittar någon resa såhär i sista minuten!

Trodde jag skulle vara mer nervös inför flytten, men det känns bara bra - i alla fall än så länge. Visst, det är jobbigt också att lämna kvar så mycket här hemma, men jag kommer ju tillbaka och då finns ju allting kvar förhoppningsvis.

Hej så länge!



Min student 2011!


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0