Jag tar klivet ut i världen

Hallå Igen! Denna blogg har tidigare haft många inlägg om hur mitt liv såg ut för några år sedan. Dock slutade jag skriva för ganska längesen. Det var då, nu är en ny tid och därför finns inte de inläggen kvar längre. 

Nu är det dags för mig att ta nya steg här i livet, jag kommer nämligen att lämna Sverige och mitt liv här för ett tag, för att bosätta mig i Holland hos en familj som jag ska vara au pair hos. Jag har valt att börja skriva här igen för att dem här hemma ska kunna läsa om hur jag har det och vad jag gör några hundra mil härifrån. Jag kommer att sakna hemma, men det är dags för mig att börja se vad världen har att erbjuda.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0