Semester

Som jag berättade förut så har jag varit i Aten i en vecka med min vän Anna. Det var en mysig vecka, sådär som bara jag och hon kan ha det. Trots det att vi lyckades missa Akropolis fast det att vi var inne i Akropolisområdet så har det varit en underbar vecka, som jag kommer att minnas för alltid. Jag kommer sakna min vän när jag är i Holland, men då ska jag tänka på den här resan. Jag tror det var bra för oss båda att komma iväg och spendera lite tid tillsammans nu innan jag ska åka bort.

Vi kom hem igår och min mamma och pappa hämtade mig i Västerås så att jag kom hem till Skinnsberg, annars skulle jag ha sovit en natt i Västerås så det var skönt att få sova i min egen säng. Skönt att komma hem. Jag är glad för att jag har min mamma och pappa, dem har ställt upp väldigt mycket på mig de senaste tre åren och jag hade inte klarat tiden i Västerås uten dem. Jag hade nog inte klarat av att ta beslut om att åka till Holland om dem inte hade varit delaktiga i det.

Imorgon är det två veckor kvar tills jag flyttar, jag är lite spänd men samtidigt känner jag på mig att jag kommer att få det riktigt bra hos "min nya familj". Dessa två veckor kommer nog mest bara att bestå av att tvätta och packa och att umgås med människor jag tycker om, vänner och familj.

Bilder kommer senare när jag fått in dem på datorn. Ciao!



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0