2 november

Helt galet att det redan är november, var tog oktober vägen?

Vaknade inatt med världens halsont, jag tänkte, nej inte nu igen. Imorse när jag vaknade var det mycket bättre och nu är det helt borta. Konstigt. Jaja, har jag inte ont imorgon ska jag ut och springa så hoppas på det bästa! :)
Ska sätta mig och göra ett träningsschema i helgen tror jag, det är så mycket lättare när man har något att följa och faktiskt se vad man ska göra.

Imorse vid frukost så hände en sån där läskig grej, ni vet när man känner att man varit med om händelsen förut, att man har drömt det. Det hände. Det lustiga är att jag måste ha drömt det innan jag ens åkte hit...? Sånt är läskigt tycker jag.

Grått och trist i Nieuwkoop idag. Barnen slutar vid lunch, får se vad vi hittar på i eftermiddag!
Tot zo!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0