Besök hos Oma

Idag efter skolan så cyklade jag och barnen till deras Oma (farmor). Vi fikade lite och Elin gjorde sin "muntliga redovisning" för oss som hon ska ha i skolan imorn. Tänk, 8 år och ska stå framför klassen och prata helt ensam. Jag tycker det är bra att börja tidigt med det för att lära sig och för att inte vara så nervös inför det när man blir äldre. 

Efter det så gick Elin, Lucas och Jag ut med hunden Zelda. Jesper stannade kvar inne med Oma.




När vi kom hem, lagade vi och åt mat. Efter de ville Lucas spela spel med mig men jag kände inte för det. Då följde han med upp på mitt rum (där dem egentligen inte får vara om jag inte säger att dem får det), han hjälpte mig att hänga undan lite kläder som jag tvättat, frivilligt så det var inget slavjobb! Sedan kollade vi på liter bilder och videor från månaderna jag har varit här, det blev mycket skratt :) mys helt enkelt.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0