Erbjudande

Igår fick jag ett mail av en person som jobbar med reklam. Just nu håller dem på att hjälpa JB med en reklamkampanj till gymnasievalet. Hon frågade om jag kunde tänkas att ställa upp och vara med i kampanjen, svara på några frågor och bli fotograferad.

Jag svarade nej eftersom att jag bor här. Idag kom ett nytt mail där det stod att dem vill ha med mig just för att jag bor i Holland, och om det behövs, betalar dem min flygbiljett hem för fototagningen. Så, det kan komma att bli en snabbvisit till Sverige inom några veckor. Måste självklart kolla upp med Vincent och Ulrika först om det går bra, beroende på när detta kommer att ske.

Om det sker vid en rimlig tidpunkt så ställer jag nog upp!
Lite kul tycker jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jari

Klart att du ställer upp, bättre pingla än dig är synnerligen svårt att hitta.

2011-11-03 @ 15:43:55

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0