Happy day!

Har bestämt mig att varannan dag springa och varannan dag ut å promenera. I måndags sprang jag 6 km, igår var jag ute och gick 40 minuter och idag har jag sprungit 9 km. 

Känner mig glad och är på bra humör idag. Insåg nämligen att allt skidskytte och skidor visas på Eurosport i helgen. Å jag tror att de är bättre att titta med holländska kommentatorer än vad det är att titta på tv 4, dock brukar det vara en del reklam på Eurosport också...men vad gör det, jag kan ju i alla fall titta! :D.. haha. 

Vi ska fira Sinterklaas på lördag, bli kanske också en kort tripp till Utrecht med Natalia under dagen, ska börja med julklappsshoppingen. Om det inte blir Utrecht ska jag spendera min helg framför tv.n och all härlig vintersport!
I love :)

Några bilder från gårdagens promenad!


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0