Söndag

Idag blev jag irriterad för i princip igenting. Förutom att jag fick spendera 2 timmar på att fixa min träningsjacka så jag kunde bege mig ut på en långpromenad. När jag väl var klar, (slutade med våld och att jag behöver sy) och skulle ge mig iväg så hade min ipod legat på så den var slut i batteri. 

Tänkte då inte gå ut alls, men så gjorde jag de i alla fall. Å när jag väl kom ut insåg jag att jag skulle ha haft på mig understället som jag tagit av mig och bytt ut till en t-shirt. Blev ännu mer irriterad. Så de slutade med att jag sprang bort ilskan och fick ett löppass istället för en promenad. Så småningom kommer det alltid nånting bra ur allting.

Dem orden vill jag skicka vidare till min älskade vän Anna. Jag vet att det är tungt nu men ge inte upp hoppet. Jag önskar att det fanns något jag kunde göra. 

Vill också sända en extra tanke till min pappa idag eftersom det trots allt är farsdag. Hoppas du har haft en bra dag :)

Mamma och Pappa. Jag saknar er.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0