Tråkig söndag blir till härlig söndag

Dimman ligger tjock över Nieuwkoop och idag är en sån dag då man egentligen bara vill ligga inne och göra ingenting. Kolla vinterstudion hade inte varit helt fel en dag som denna, men eftersom jag befinner mig i Holland är det inte möjligt.

Jag bestämde mig för att trotsa vädret och mina tankar på att bara vara inne hela dagen och gav mig ut på en löptur. Nu 8,4 km och en dusch senare känns det riktigt bra att jag trotsade vädret och mina tankar.

Fick även höra att mina orinteringsungar har varit iväg på inomhus sprint idag. Nora och Iris slutade etta respektive trea i sin klass och Rens slutade två i sin. Bra dag, dem är duktiga och jag känner mig så glad för deras skull, det är så himla roligt att se att all tid vi har lagt ner lönar sig. Då blir man glad.
Idag är jag glad :)


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0