Årets första tävling....(ar)

Jag har alltid varit lite tvärtom mot alla andra... därför kör jag på säsongsstart när de flesta andra kör på säsongsavslutning! Spännande att se vad det är för typ av orientering här i Holland. Blir 2 dagars tävlande, kör på D21 5.9 km på lördagen och 8.1 på söndagen, tacka gudarna att Holland är platt!

För övrigt så är jag anmäld till ett 20-km lopp här i Holland i mars, det är nog dags att lägga sig i hårdträning.
Nu är jag dödstrött och ska lägga huvet på kudden och sova gott! Träningspass väntar imorn.


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till med säsongsstarten.Bättre sent än aldrig. Hoppas att det går bra

2011-10-25 @ 20:05:35

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0