Arlanda!

Sitter återigen på Arlanda i min ensamhet och väntar på att få gå ombord på planet. Medans jag väntar sitter jag och dricker kaffe. Mamma och pappa skjutsade hit mig. Jag har haft en bra vecka här hemma i Sverige, har flängt fram å tillbaks, träffat saknade människor och haft de mysigt helt enkelt. Igår var jag på hockey med mamma, pappa, Marcus, Jari och Freja, mycket trevligt. Det mysigaste var nog dock att vara med mina orienteringsungar ungar på daladubbeln igen. Dem är så mysiga ock duktiga. Dem har varit å tävlat idag. Iris slog till med en krossande seger i årets sista tävling - 5 minuter före tvåan! Imponerande! Hej på ett tag!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0