Inte en lika vacker dag...

...just nu regnar det nämligen.

Jag sitter och dricker kaffe, lyssnar på John Mayer och bara längtar till helgen! Om två dagar, på torsdag, kommer Johanna hit till Nieuwkoop och sover här över natten, ska bli så otroligt kul att se henne igen, höra hur hon har det och bara umgås. På fredan tar vi bussen och anländer i Amsterdam. Några som också gör det är Anna och Ellen, men dem tar flyget! Även André trillar in i Amsterdam på fredag, dock lite senare än vi andra.

Det kommer bli en härlig helg, jag saknar mina vänner.

Nästa helg, åker jag hem till Sverige, springer lite orientering (första riktigt tävlingen på hela året, men blir nog inte sista, planerar några tävlingar här i Holland nu när jag vet att det faktiskt finns orientering här också), umgås med min familj och mina vänner i en hel vecka tänker jag göra den gången jag är hem!

Men, jag har några dagar kvar här innan dess, så vi ses!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0