Laddad!

Sovit många sköna timmar inatt och tänker göra det även nästkommande natt. GPS-klockan är på laddning och kartorna är noggrant studerade så jag vet vart jag ska. Imorgon kör jag på säsongsdebut!


Kameran kommer att bli min bästa vän under helgen. Senare kommer jag skriva lite på klubbens hemsida (www.okhedstrommen.se) om tävlingarna samt lägga upp lite bilder. Funderar på att ta kameran med ut i skogen så ni får se hur det ser ut, men det kommer jag nog inte göra. Dock kommer jag ta bilder på själva arrangemanget, tävlingsarenan, markan osv. Läste för övrigt i PM.et att det säljs vin och öl i markan, det märks att jag inte är i Sverige i alla fall!

På länken nedan hittar ni kartprov samt information om områdena jag ska springa i! Ni kan också hitta all annan information på denna hemsida... om det nu skulle vara någon som är intresserad av det. Tycker att andra kartbilden ser spännande ut, ska bli roligt att springa i det området. Känns som man ska hålla kompassen och orienteringen i styr när man kommer in i det partiet.
http://2daagseveluwe.nl/?page_id=10


Blir mycket orienteringsprat nu, men det kan inte hjälpas.. det ska bli så kul att tävla, och extra roligt att göra orienteringsdebut i ett annat land än Sverige. Har varit i Norge en gång för ganska många är sen, men då var det bara knatte-knat med Erika som gällde för mig! Vilket ju iofs också var en upplevelse :)


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0