Tillbaka!

Är tillbaka i Holland och Nieuwkoop, var hemma vid halv tio igår. Pratade lite med Vincent och Ulrika om hur dem hade haft, hur jag hade haft det å så. Åt lite smörgås och sen var det dags för sängen!

Imorse när jag träffade barnen pratades det i mun på dem allihoppa, självklart ville alla berätta om allt rolig dem gjort under semestern.

När Ulrika hade lämnat barnen och vi gjort vår veckohandling satt jag mig och kollade lite på hemsidan om orientering här i Holland. Visade sig att dem har tävling nu i helgen, dock hade anmälningstiden gått ut men jag skickade ett mail till dem och frågade om det gick att få vara med och tävla i alla fall! Om så är fallet så blir min första tävling för i år på holländsk mark!

Nu ska jag snart hämta barnen och ikväll ska jag iväg till Leiden på språkkurs, blir buss och tåg hela vägen idag så kommer hem kring 23.30, sleepy.

See you


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0