Träning!

Det blev inget träningspass igår då det var trökväder hela dagen. När det väl blev lite bättre så var det redan mörkt och trist så bestämde mig för att jag skulle springa dag istället, vilket jag har gjort :) jag säger bara usch. Att man aldrig lär sig att det är bäst att fortsätta träna när man väl är igång, jag avskyr verkligen dem första träningspassen när man ska igång igen.

Nu har jag visserligen varit sjuk ett tag, dock har jag säkert kunnat börja träna förra veckan, men då kommer dem där tankarna "nej, jag gör det imorgon istället då ska det vara finare väder"...Bullshit.

Jaja, jag har i alla fall sprungit idag och kommer ha åtminstonne ett pass i benen innan helgens tävlingar! Ser verkligen fram emot det! Fast, först och främt gäller det att hitta till "tävlingsarenan" som det nu så fint heter. Får låna bilen så jag behöver inte krångla med bussar och tåg iaf, det är skönt! :)

Med barnen är det bra, idag är det bara Elin hemma. Lucas och Jesper är hos kompisar. Senare i eftermiddag ska jag gå med Lucas på hans fotbollsträning. Hej så länge!

Måste ju visa hur fin jag var när jag hejade fram Brynäs till Seger i lördags!


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0