Vackra dag!

Idag har det varit en helt underbar dag här i Nieuwkoop, solen har värmt och det har varit en klarblå fin himmel hela dagen. Underbart! Jag och Lucas tog en promenad i parken som tillslut blev som ett träningspass eftersom vi lekte monster som jagade varandra. På eftermiddagen har jag legat ute i solen och läst - Robbie, en superstjärnas väg från botten till toppen. Vilken jag läst ett antal gånger nu. Måste köpa fler böcker känner jag!

Förresten, det är oktober och det känns som mitt i sommaren. Idag har jag gått i shorts och linne och tyckt att det varit för varmt. Det är första gången jag gör det i oktober månad, men de är härligt!




Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0