11 september.

För tio är sedan var USA med om en stor tragedi. För tio år sen var jag ett litet barn, jag var tio år. Nu frågar jag mig, när blir man egentligen vuxen? Jag tror att jag är vuxen nu, men kanske är jag inte de. Skitsamma. Jag lever och jag mår bra och för tillfället finns det väldigt mycket i mitt liv som jag uppskattar och trivs med :) Om 11 dagar åker jag hem till Sverige, men bara över helgen. Jag åker hem för att hjälpa till på tävlingarna som min orienteringsklubb arrangerar. Då ska jag krama min mormor, jag saknar henne. Hon har alltid funnits bara 100 meter ifrån mig, nu finns hon typ 160 mil bort. Känns konstigt men jag trivs här. Bor i en mysiga familj, har träffat en jättehärlig tjej här som heter Natalia som också jobbar som au pair, har börjat träna igen vilket är otroligt skönt. De jag vill komma fram till, är att jag har de bra :) Nu ska vi äta! Puss

Kommentarer
Postat av: Kul att du har träffas en kompis där nere och att det går bra för dig

2011-09-11 @ 18:46:02

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0