I'm back!

Efter många veckor utan dator är jag nu tillbaka och kan uppdatera er lite mer om vad som händer! Tackar Anders för att han lånar ut sin dator åt mig, du är guld!

Har som ni kanske vet varit hemma i Sverige och jobbat på våra tävlingar som åter blev ett lyckat arrangemang. Det förvånar mig lika mycket varje gång att vi som är en sån liten klubb lyckas så bra med det vi gör! Guldstjärna åt oss. Det var riktigt skönt och roligt att träffa alla igen, mamma, pappa, mormor, kusiner, farbror, bror, morbror, moster, Anna m.fl. Det allra roligaste var nästan att träffa min knattar igen, sen att dem också gör så fruktansvärt bra ifrån sig på tävlingarna är bara ett extra plus. Dem har blivit så duktiga nu och det är ett härligt gäng. Mysigt.

Om mindre än två veckor tror jag att årets höjdpunkt kommer att ske, Anna, Ellen, Johanna och André kommer till Amsterdam och gör den stan med mig hela helgen! Längtar!

Veckan efter de åker jag åter hem till Sverige för att springa daladubbeln med Sofie Wetter en sista gång. Lite sorligt och man blir påmind om att man blir äldre för varje dag. Den gången blir jag hemma mer än en vecka eftersom att barnen har höstlov och dem ska åka till Kanarieöarna. Då ska jag mysa med alla där hemma! '

Men Hon och jag var aldrig vänner
Nu ser jag
Nej, vi var luft
Luft och inget mera

Men du, du lutade dig mot mig när du var svag
Och jag hjälpte dig igenom dag
Jag var därför dig när du var ensam
Och jag var där för dig när du var ledsen.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0