Nu och då.

Har suttit och tittat igenom lite bilder från nu och då. Man blir lite nostalgisk när man gör det. Hittade b.la. en fin video på Alexandra Wadström från en helt underbar kväll några dagar innan studenten med henne och Johanna Ragnarsson, det känns som det var igår. Jag saknar er tjejer.

Idag är det fint väder och det ska ocksa vara det hela veckan och helgen. Hoppas att det stämmer. Min röst börjar komma tillbaka, om drygt två veckor får jag träffa mina bästa och om tre åker jag hem till Sverige igen. Kan det bli bättre? Det suger dock att jag inte kommer få träffa min kusiner då eftersom dem är i USA. Det betyder att jag inte kommer träffa dem förrän vid jul, typ 3 månader. Inte okej!

Slänger upp en gammal bild på mig och Fanny.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0