Orientering i Holland!

Vill ni veta en sak som jag tror ni kommer bli lika chockade över som jag blev?
Vincent hade hittat en websida om orientering här i Holland och det visade sig att det fanns faktiskt en hel del tävlingar och i alla fall (vad jag vet) en klubb i detta skoglösa land. Okej, nu är det så att det faktiskt finns lite skog här, typ ingenting om man jämför med Sverige. Jag som trodde att dem knappt visste vad orientering var i detta land, ack så fel man kan ha.

Nästa gång jag är hem, det vill säga om två veckor, då ska jag packa med orienteringsskorna, SI-pinnen (tro't eller ej, men dem använder till och med SI), och kompassen när jag åker tillbaka till hit. Spännande!

Bjuder på en skogsbild från Baggå!



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0