Torsdag!

Idag har det varit en jobbig dag. Har känt mig arg mest hela tiden. Men Lucas sa att han inte tyckte att jag var arg så det känns bra. Ska prata med Vincent och Ulrika ikväll om idag, och lite så. Ulrika har varit i London sen i tisdags och kommer hem ikväll. Så, ska prata sen när dem båda är hemma.

Har precis suttit och druckit kaffe och pluggat lite holländska, jag gillar inte grammatik, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Språk skulle vara så mycket lättare att lära sig om grammatik inte fanns...men samtidigt hade man nog haft svårare att förstå varandra om det inte fanns? :p

Jaja, jag kommer nog lära mig. Fick höra i måndags att min engelska var riktigt bra så kanske inte är så dålig på det där med grammatik trots allt :)

Bjuder på en bild också idag.




Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0