Mamma och pappa i Holland i text

Dem fick se hur jag bor, hur jag har det och hur jag lever. Vi spenderade en solig och fin dag i Gouda och dem fick uppleva en holländsk pittoresk liten stad. Jag bjöd på god mat på en mysig restuarang i Alphen med namnet "mästerkatten i stövlarna" som en gratulation till pappa och ett tack för att dem kom hit. 

Tillsammans upplevde vi Amsterdam, dess atmosfär, snea byggnader och turism. Vi smakade nya ölsorter, vissa bättre än den andra men även där hade vi olika smak och tycke. Vi åt mat på en mysig italiensk resturang med otroligt trevlig personal och ännu bättre mat. Jag hade kunnat suttit där i timmar och bara njuta av stunden, momentet och upplevelsen med mamma och pappa. Tack för allt.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0