Sweden

Anlände till Sverige i fredags. Har haft 2 riktigt bra dagar och njuter av att det är hela 7 dagar kvar tills jag sitter på planet tillbaka till Holland. 

Igår var jag till Avesta på dagen och gjorde sässongsdebut, ÖM7 - 3 km - alldeles lagom. Tilldelades ett stipendium ur Marie Levis minnesfond och bara njöt med mina goa klubbkamrater på ett soligt och härligt TC.

Mot kvällningen grillade vi här hemma och hade en mysig familjekväll. Mamma och jag var upp till affären och stannade på vätskekontroll hemma hos mormor. 

När vi kom hem kom Jonas och Sandra förbi en stund och pratade om allt och inget. Lite senare blev jag upphämtad och åkte till Västerås och umgicks med fina människor. 

Ikväll står det grillning på schemat hemma hos moster med bästa vän. 



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0