14/12- 2012

Den här veckan tröttat ut mig, jag somnade vid 17-tiden och vaknade strax efter 20-tiden, frågan är - kommer jag kunna somna inatt? Svaret är - Ja, för jag känner mig inte ett dugg utvilad. Det är nog dags att börja träna, jag blir piggare av det, på nåt konstigt sätt. Jag blir i alla fall inte trött på samma sätt som när jag jag gör ingenting. 
3 dagar i skolan följt av 2 dagars pluggande gör sitt. Underlättar att ha så fina vänner att göra det tillsammans med. Skönt att vara klar och det som är kvar nu är bara seminarium. 

Lördagen bjuder på julbord och glögg hemma hos Veronika, sista helgen i Varberg, så självklart ska den spenderas med härliga människor. 

På torsdag åker jag hem, det ska firas jul, det ska vara julklur och innebandy med min härliga orienteringsklubb, jag ska spendera sjukt mycket tid med min bästa vän Anna som jag saknar så det gör ont, jag ska umgås med min söta kusin som det känns evigheter sen jag träffade sist. Jag ska spendera tiden hemma väl och jag ska bara göra saker jag vill göra.
 
Bjuder på en bild från WEST's 10-årsjubileum i lördags. 
 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0