Julafton i bilder och text!

Min julafton var så mysig. Jag älskar julafton, jag älskar att umgås med min familj och min släkt. Visst, vi träter en del på varandra och ibland tjäbblar vi allt för mycket om helt onödiga saker. Men, jag gissar att det är så man gör med sin familj!

I alla fall så var ändå höjdpunkten på kvällen när jag öppnade det första paketet och det visade sig vara en biljett till Robbie Williams konsert i Göteborg i sommar. Jag blev helt till mig, tårarna sprutade och jag kastade mig kring armarna på pappa och kunde inte sluta gråta. Oh herregud, jag visst inte vad jag skulle ta mig till. Tack mamma, pappa och bror!

Här kommer lite bilder!


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0