60-årstrix

OK Hedströmmen fyller 60 år, jag har utsett mig till lekledare.  
Dags att ta tag i det kanske.

Frågesport - check
Lapplek - check
Memory med bilder på klubbmedlemar - 
Bokstavslek (nödfall) -
Poängräkning -

En hel del kvar, men jag hinner nog. Har ju en två timmars flygresa framför mig att tänka ut saker. Synd att jag inte kan plocka fram datorn då. Dels för att jag tänkt lämna den här och dels för att den ändå inte har tillräckligt med batteritid. 

Jag gillar att leka och trixa och fixa :) När min moster fyllde 40 var jag lekledare tillsammans med Fanny, det var uppskattat och alla verkade ha roligt. Förutom att många damer klagade på blåmärken på låren efteråt, undra varför? ;) 

....Kanske hade något att göra med brickan som dem skulle knipa fast mellan låren, fast bara kanske. 


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0