Alla hjärtans dag

Också idag vaknade jag med halsont men som gick över ganska snabbt. Lite drygt att det inte bryter ut på riktigt, då kan det ju hålla på hur länge som helst. I vilket fall som helst så gick jag ut på en promenad på en dryg timme så vi får väl se om det leder till att jag blir sämre, eller om frisk luft var det som behövdes för att helt få bort skiten. 

Idag är det alla hjärtans dag. Jesper hade varit upp tidigt och gjort en teckning till grannflickan som han är lite förtjust i och som är förjust i honom tillbaka. Gulligt. Tyvärr var hans syster på lite elakt humör och klippte i den så den blev förstörd :/ slutade med en  Ledsen Jesper, Arg Johanna och en Elin som skämdes lite.

Barnen är i skolan. När vi gick tillbaka dit efter lunch så var det några av de lite "äldre, coola" barnen som skrek och hade sig. Då så Lucas klockrenaste saken "jag såg han den stora killen som skrek, sen tittade jag omkring, men såg inget farlig. Han måste ha något fel". Ibland får dem till det riktigt bra dom små! Haha. 

Bara 3 dagar kvar tills jag åker hem nu. Fredagen kommer att spenderas hemma hos Sofia tillsammans med dem bästa. Det ser jag fram emot, det längtar jag till.

Nu ska jag leta recept på semlor. Jag och Elin ska baka imorgon. Det är ju fettisdagen nästa tisdag, men eftersom ingen är här då så tjuvstartar vi och äter denna vecka istället! :) eftersom semlor inte finns här, så bakar vi egna! Smaskens. De du Kart-Bosse! 

Just ja, glad alla hjärtans dag alla. Vad det nu betyder.

Bjuder på en bild från skolavslutningen i tvåan på gymnasiet, vi hade riktigt roligt den kvällen. Avslutades med ett antal för många personer i min lilla lägenhet och tittande på lejonkungen 


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0