Back to business

Idag började rutinen och det vardagliga vilket betydde att klockan ringde vid 6.30-tiden. Jag måste ha varit inne i en väldigt djup sömn för det plingade länge i telefonen innan jag riktigt förstod vad som hände. 

Började med att hjälpa Jesper med svenskan idag, det gick faktiskt riktigt bra och det var roligt. Han är väldigt duktig på svenska för att aldrig ha bott i Sverige och bara har lärt sig språket hemifrån. Vi kommer nog kunna få ordning på hans språk så det blir ännu bättre, åtminstone är det vårt mål.

Mot kvällen åt vi mat och sedan tog jag mig ut på en 80 minuters lång promenad. Det börjar bli skönt ute nu, lite varmare, lite vårigare. Det gillar jag. Ska försöka promenera varje dag nu, just för att det är skönt, man känner sig piggare och för att det finns nog ingen negativit med att vara ute och gå. Så småningom ska jag börja springa igen. 

Visst ja, måste sätta mig och skriva ett personligt brev imorn också. Det måste vara färdigt på onsdag då det är sista dagen att söka jobbet. 

På torsdag börjar VM i skidskytte! Heja Lindström, tror mest på honom. Han har varit starkast på slutet.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0