God...eller iaf morgon

Somnade tidigt igår, hade sån sjuuk huvudvärk. Vaknade vid halv 11-tiden idag, fortfarande tung i huvudet och ju längre dagen har gått har det bara blivit värre och värre :/ 

Anyway. Har planerat nästa helg lite grann, hem till Sofia på fredagkvällen med Anna och ha lite myspys. Dricka lite vin tänkte jag göra. På lördagen vill jag åka pulka, så jag frågade kusin Kajsa om hon ville haka på, fick inget direkt svar så jag ska fråga igen. På eftermiddag är det årsmöte och på kvällen 60-årsfest med mig som lekledare. Känner att jag ligger lite efter så tänkte försöka få lite ordnat med det idag. 

Satt och fyllde ut mitt cv igår så jag kan söka sommarjobb på atlas copco, måste bara be någon läsa igenom det så det ser okej ut. Så himla svårt att skriva, men tur att vi jobbade ganska mycket på det på gymnasiet så har ett utkast som jag bara fyller ut ju mer erfarenheter jag får. 

Nu ska jag titta på damernas skidskytte. Tänker hålla mig inomhus hela dagen idag och inte anstränga mig mer än nödvändigt. 



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0