När allt känns negativt, drop it, tänk positivt..

Det har varit en ganska jobbig vecka som inte riktigt är slut än. Jobb imorgon med. Lämna barn till skolan som vanligt, sen hämta dem vid 15-tiden och vara hemma med dem på eftermiddan tills Vincent kommer hem. Imorn natt kommer Ulrika hem också. Tänkte även åka in till stan emellan det jag lämnat och ska hämta barnen, behöver köpa kläder! 

Eftermiddan idag har dock varit mysig och härlig så jag glömmer resten och tänker på det, har någon gång lärt mig att man ska bevara det positiva och släppa taget om det negativa så det får jag försöka göra nu. 

Släppa taget om det negativa är också vad jag försöker göra med mitt knä. Jag har ont, that's a fact. Jag vet förmodligen vad det beror på och har börjat jobba på det, jag gör mina övningar varje dag och förhoppningsvis kommer det hjälpa mig att vara tillbaka snabbare. Vad mer kan jag göra?

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0