Söndag

Elins kommentar när jag kom ner och åt frukost runt 14-tiden "var har du varit?!" Jag svarar glatt "i sängen" och får ett dovt "jaahaa.." till svar. 

Bra dag, sov länge och skönt och sen blev de en långprommis på 1 h 58 min. Riktigt gött! 

Imorn börjat livet och rutinerna igen, ska även ta tag i min träning igen, vet inte om det blir så mycket löpning nu i början men ska försöka ut och promenera varje dag. Kunde springa i tisdags, i skog, i typ 20 minuter utan att känna av knät, lite positivt i alla fall. Dock blir det inget lopp i Alphen som är om en vecka vilket känns tråkigt men är samtidigt nåt jag har förstått ganska länge eftersom knät aldrig ville bli bra.

Det är bara 5.5 vecka kvar tills mamma och pappa kommer hit! Längtar.
Önskar dock att jag var hemma hos min vän och familj, jag tänker på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0