5/5

Efter en vecka innehållande 5 träningspass varav två i extremväder tar jag två dagars vila från löpning. Välbehövligt, välförtjänt och ruskigt skönt. 

Dagens pass gick till en början väldigt bra och jag kände mig pigg. Sedan kom motvinden, emellanåt kom jag inte ens framåt kändes det som. Jag har aldrig tidigare sprungit i sådan blås nångång. Jaja, jag genomförde passet och nu efteråt kan jag känna mig duktig :)

Som sagt, 2 dagars vila innan jag kör två 60 minuterspass följ av en dag vila. Till helgen blir det ett 60 minuters pass och ett 90 minuters pass. Veckan efter tror jag att jag har en period med lite längre vila. Skönt. 

Åker hem om mindre än 4 veckor och blir hemma några dagar. Årsmöte, 60-årsfest, möjligtvis 18-årsfest och lite annat tänkte jag sysselsätta mig med då. 

Kram så länge. 


Jag mamma och pappa.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0