Bowling

Imorgon har barnen studiedag, det betyder lite sovmorgon, frukost vid 8-tiden. Planen är att åka till Alphen och bowla. Ulrika ska ringa och se om de går att boka en bana tills klockan 14 imorgon när dem öppnar. Jag har precis kollat upp var det ligger så jag vet hur jag ska köra. 

Om det mot förmodan inte skulle funka så ska vi åka till en s.k. 4h-gård som också ligger i Alphen, där finns massor med djur som man kan titta på och så kan man fika och ha det lite mysigt bara :) Kul ska vi ha vad det än blir! 

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kanske kolla på film eller nånting, kanske sova. Har börjat få lite ont i magen. Natti natti :-*

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0