Ett halvår till

Har kommit på att det är mycket bättre att räkna min tid kvar i Holland i perioder, annars känns det väldigt långt tills mitt år här är klart. 

Om 6 veckor är det sportlov och då åker jag hem några dagar
Om 8 veckor efter det är det påsk och då kommer mamma och pappa hit
Om 3 veckor efter det är det majlov här och det blir antingen att åka hem eller se mig omkring i något annat land i Europa. Kanske Irland, vem vet. Eller så våldgästar jag min vän Johanna i Lybeck. Jag ska i alla fall spara undan pengar så att jag kan åka nånstans några dagar den veckan. 

Efter majlovet
har jag i princip bara 1 månad kvar här. Det känns inte lika långt borta när jag tänker på det här viset. Hur den än är så älskar jag min familj och att vara nära dem.

Hittills har jag verkligen tyckt om att vara här och lära mig nya saker och det är en härlig upplevelse. Det lite tråkiga är att jag inta har så många att umgås med, men har kanske lite mig själv att skylla på den punkten. Dock är det väldigt svårt eftersom jag bor i en ganska liten ort och det är svårt att ta sig tillbaka hit på kvällar och nätter. Ska skärpa mig vad gäller det! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller så drar vi till Paris.

2012-01-09 @ 11:15:01
Postat av: Johanna

Paris är ingen dum idé!

2012-01-09 @ 14:18:55
URL: http://johannamikkela.blogg.se/
Postat av: johanna

Har planerna på att dra dit under Kristi himmelfärd (17 Maj), säg till on du vill hänga med :)

2012-01-09 @ 15:27:07
Postat av: Johanna

Hur länge ska du vara där då? Vet inte hur jag är ledig här, men kan kolla upp det :) vore ju inte helt fel att fira 21 i Paris liksom ;)

2012-01-10 @ 13:39:21
URL: http://johannamikkela.blogg.se/

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0