Fin fredag!

Sitter och tittar på skidskytte för tillfället, sen tänkte jag ta mig en promenad. Tänkte gå upp till sportaffären och se om dem har någon snygg ryggsäck, är trött på att släpa på min datorväska som handbagage när jag flyger så tänkte införskaffa mig en ryggsäck. 

Idag har det varit fint väder, men det börjar mulna på lite grann nu. Har suttit med pussel nummer 3 som jag har börjat med nu, rikigt klurigt men nu har jag inte alls mycket kvar på det! 

Ikväll ska jag vara barnvakt och barnen och jag ska titta på the voice of Holland. Det slutar vid 23-tiden så det blir en sen kväll för barnen, men så är det varje fredag. 

Nu ska jag fortsätta titta på skidskyttet en stund innan jag byter om och går ut.
Hädåmäär! 


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0