Fredag

Imorse tänkte jag sova ut länge, men vaknade av massa maskiner utanför så jag var uppe innan 10, det är inte vanligt de dagar jag kan sova ut. Det var ganska skönt ändå. 

Har varit en sväng in till stan och handlat present till Vincent, ett vätskebälte. Annars har jag bara hållt på med mitt fjärde pussel. Blev klar med papegojan för ett tag sen men han inte ta bild på det innan jag plocka isär det. Pusslet jag håller på med nu, är sjuukt svårt.

Kom på att jag glömde tala om vad jag gav till Ulrika när hon fyllde. Jag gav henne ett pussel med bild på barnen. Det är redan ihoplagt och ska sättat in i ram, roligt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej dotter, pappsen här. Hann stavas så här. ha det. ses snart HEJS

2012-01-27 @ 19:32:46

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0